במסגרת הלימוד הבלתי נגמר של תחום הדיגיטל אנחנו נתקלים במאמרים רבים שאנחנו חושבים שעשויים לעניין את קהל אנשי הדיגיטל בישראל. כאן אנחנו מביאים חלק מהם עם סוג של אמ;לוק לא מחייב. אתם מוזמנים להתעדכן בתקציר שלנו ואם הדברים מעניינים אתכם מוזמנים לבקר במאמר המקורי.
הפרסום בשיחות מסנג'ר בפייסבוק צפוי להוות נתח משמעותי באסטרטגיית השיווק בפייסבוק
https://techcrunch.com/2017/04/18/facebook-bot-discovery
בוטים קבוצתיים משוחררים מהצורך להרגיש אנושיים. הבוט הקבוצתי מאזין לשיח בצ'אט ומציע הצעות בהתאם להלך הדברים. חברות גדולות כבר פיתחו בוטים לשיחות קבוצתיות. למשל אם בשיח ידברו על טיול לחו"ל, יהיו בוטים שיציעו טיסות מתאימות ובוטים אחרים יציגו אפשרות להזמין מלון ביעד הנבחר. הבוטים ישתלבו בשיחה בצורה מובחנת ויראו יותר כמו פרסומת שצצה מאשר כמו בוט שמנסה "להרגיש" אנושי. חברות אינטרנט מרכזיות כבר פיתחו בוטים מתאימים לשיחות קבוצתיות במסנג'ר.
הכרזה נוספת הייתה על שחרור טאב במסנג'ר שמאפשר לגלות בוטים לפי כל מיני פרמטרים מותאמי משתמש, קטגוריות, טרנדים וכד'. בטאב זה ניתן לראות את פרטי הבוט ולמה הוא אמור לשמש. מפתחי בוטים צריכים למלא את הפרטים המתאימים בכדי להופיע בטאב הזה כך שמשתמשים יוכלו לגלות אותם.
בנוסף פייסבוק פיתחה בינה מלאכותית בשם M שנכון לעכשיו (2017) זמינה רק למשתמש iOS ואנדרויד בארצות הברית. הבינה המלאכותית M תציע למשתמש במסנג'ר כל מיני בוטים בהתאם לתוכן השיחה. תכונה זו מכונה M Suggestions. למשל, אם משתמש כותב לחברו "אתה חייב לי 20 דולרים" הבינה המלאכותית M יכולה להציע להם בוט שמאפשר העברת כספים מאחד לשני. אם משתמש כותב לחברו "bye" M יכולה להציע לו בוט שמציע גיפים (Gifs) שמציגים דמויות שמנפנפות לשלום וכד'. הבינה המלאכותית M תוכל להציע גם תזכורות, שאלונים קבוצתיים, שיתופי נסיעה מאובר וכד'. בעיקרון, כל דבר שיכול להתחיל להחיות את המסנג'ר ולגרום לו להיות לכלי שהוא תחליף לסמסים. ההצעות הללו יהיו פרטיות ויוצגו רק לעיני המשתמש שכתב. רק לאחר אישורו ישותף גם בן שיחו בהצעות הללו.
הבינה המלאכותית M אמורה בעיקר להקל על המשתמשים למצוא בוטים שיתאימו לצרכיהם. עד עכשיו הבוטים במסנג'ר לא היו מוצלחים מספיק ולדברי אנשי פייסבוק דיי אכזבו את המשתמשים. מכל מקום נראה שהנושא של פרסום בתוך שיחות צפוי לגדול ולתפוס מקום יותר ויותר מרכזי בשיווק באמצעות פייסבוק.
רוצים מאמרים נוספים? השאירו כתובת דוא"ל ונשלח לכם מייל עם קישור בכל פעם שמאמר חדש מתפרסם.
תקציר המאמר מאת מערכת קארדו. האתר www.cardo.co.il הינו מרקטפלייס שמתעתד להוביל את תחום הדיגיטל בישראל. אנשי דיגיטל בכל התחומים מוזמנים להירשם באתר www.biz.cardo.co.il כספקי שירות בתחום.
מצאתם שגיאה במאמר? חושבים שיש לכם מה להוסיף? רוצים לפרסם אצלנו מאמר? כתבו לנו. קרדיט מובטח!
מומחי רשתות חברתיות במאגר קארדו...
אורנה לבנה חיפושית תקשורת
מאור לויאן שיווק דיגיטלי חכם
פרסום חזק!
מירב כתיבת תוכן
מומחים בשיווק בפייסבוק? לינקדאין? סנאפצ'ט?
הצטרפו אלינו וקבלו פניות מלקוחות פוטנציאליים אליכם למייל.
קארדו הוא זירת שוק המפגישה בין עסקים הזקוקים לשירותי דיגיטל וביניכם אנשי הדיגיטל. בקארדו אנחנו נותנים דגש על שוק העסקים הקטנים והבינוניים. מערכת קארדו מספקת לכם פלטפורמה לקבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים.
קראו כאן איך קארדו עובד >>