במסגרת הלימוד הבלתי נגמר של תחום הדיגיטל אנחנו נתקלים במאמרים רבים שאנחנו חושבים שעשויים לעניין את קהל אנשי הדיגיטל בישראל. כאן אנחנו מביאים חלק מהם עם סוג של אמ;לוק לא מחייב. אתם מוזמנים להתעדכן בתקציר שלנו ואם הדברים מעניינים אתכם מוזמנים לבקר במאמר המקורי.
פרסום דיגיטלי מקומי יותר חשוב מאי פעם
https://thenextweb.com/marketing-seo/2017/05/16/local-digital-marketing-important-ever
עסקים קטנים מתחילים לקחת את הפרסום הדיגיטלי ברצינות. בעיקר בעקבות התפוצה של הטלפונים החכמים.
סטטיסטיקות מעניינות:
  • ב-2016 פייסבוק הייתה צפויה להרוויח 26 מיליארד מפרסומות. הרוויחה בפועל 22 מיליארד.
  • המובייל מהווה 69 אחוז מהפרסום בדיגיטל.
  • אינסטגרם היא חברה צומחת במהירות בה 500 מיליון חברים והיא מסונכרנת לחלוטין עם הפרסום בפייסבוק.
לפי מחקרים העסקים הקטנים והבינוניים בארה"ב מתכננים להפנות יותר תקציבים לפרסום בדיגיטל בדגש על מובייל. מהסיבה הפשוטה, ליותר ויותר אנשים יש טלפונים חכמים.

חלק מהיתרונות שבפרסום במובייל להלן:
  • לגוגל ולפייסבוק יש אפשרות להציג פרסומות מבוססות מיקום, כך הן מציגות פרסומות ללקוחות פוטנציאליים שנמצאים בטווח מוגדר מהעסק.
  • סנאפצ'אט יכול לטרגט משתמשים באזור מסוים. חשבו על היתרון למסעדה או לפסטיבל מקומי.
  • פרסום ב-Yelp מאפשר לך להופיע על דפי מתחרים שלך, מה שיכול להיות משמעותי במובייל.
  • הגידול העצום במשתמשי אינסטגרם והפופולאריות של הרשת בקרב אנשים שנמצאים מחוץ לבית הופכת את הרשת ליעילה עבור עסקים מבוססי עיצוב.
עסקים מקומיים קטנים חייבים לעלות על רכבת הפרסום הדיגיטלי או שהם ימצאו את עצמם מחוץ למשחק.
אמאזון
אמזון מהווה איום משמעותי על עסקים מקומיים. בארה"ב אנשים משתמשים באמזון אפילו לקניית המוצרים היומיומיים לבית כגון אוכל לכלבים ונייר טואלט. אמזון היא עסק עצום ונשאלת השאלה האם עסק קטן יכול להתמודד מול העוצמה של אמזון. התשובה היא שבהחלט כן אולם הוא יצטרך לעבוד קשה עבור כך.
איך עסקים קטנים ודיגיטליים יכולים להיראות
חלק מהעסקים הקטנים, למשל מגרשי מכוניות, לעולם לא יאוימו על ידיי תחרות דיגיטלית. בסביבות שנת 2000 אותם עסקים חששו מאתרים כמו איביי וקרייגסליסט אולם החששות שלהם התבדו.
עסקים קטנים אחרים כגון מסעדות גם לא צפויים לתחרות מצד ענקים כמו אמזון אך בהחלט יש להם תחרות מגופים ברשת שמספקים ארוחות למשרדים וכד'. אולם במקרים אלו טמונה גם הזדמנות. ישנם ארבעה תחומים שכל עסק מקומי צריך לבדוק כדי לשרוד ואפילו לפרוח בעידן הדיגיטלי. הם לא מתאימים לכל עסק אולם עדיין שווה להקדיש להם בדיקה.
  1. פרסום מבוסס מיקום ברשתות כגון פייסבוק ואינסטגרם.
  2. השתמשו בשירותים שמאפשרים משלוחים כדי למנף את העסק שלכם. לכל הפחות אפשרו ללקוחות שלכם להזמין בצורה מקוונת ורק להגיע לאסוף את ההזמנה.
  3. ספקו שירותים מיוחדים בעסק שלכם או הפעילו אותו ממיקום נוח במיוחד. אמזון וענקיות אחרות יכולות להתחרות בנוחות ובמחיר אבל לא בחוויית הקנייה.
  4. בנו ערוץ מכירות מקוון ומנפו אותו באמצעות פרסום באתרים כגון פייסבוק.
רוצים מאמרים נוספים? השאירו כתובת דוא"ל ונשלח לכם מייל עם קישור בכל פעם שמאמר חדש מתפרסם.
תקציר המאמר מאת מערכת קארדו. האתר www.cardo.co.il הינו מרקטפלייס שמתעתד להוביל את תחום הדיגיטל בישראל. אנשי דיגיטל בכל התחומים מוזמנים להירשם באתר www.biz.cardo.co.il כספקי שירות בתחום.
מצאתם שגיאה במאמר? חושבים שיש לכם מה להוסיף? רוצים לפרסם אצלנו מאמר? כתבו לנו. קרדיט מובטח!
מומחי רשתות חברתיות במאגר קארדו...
אורנה לבנה חיפושית תקשורת
מאור לויאן שיווק דיגיטלי חכם
פרסום חזק!
מירב כתיבת תוכן
מומחים בשיווק בפייסבוק? לינקדאין? סנאפצ'ט?
הצטרפו אלינו וקבלו פניות מלקוחות פוטנציאליים אליכם למייל.
קארדו הוא זירת שוק המפגישה בין עסקים הזקוקים לשירותי דיגיטל וביניכם אנשי הדיגיטל. בקארדו אנחנו נותנים דגש על שוק העסקים הקטנים והבינוניים. מערכת קארדו מספקת לכם פלטפורמה לקבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים.
קראו כאן איך קארדו עובד >>