במסגרת הלימוד הבלתי נגמר של תחום הדיגיטל אנחנו נתקלים במאמרים רבים שאנחנו חושבים שעשויים לעניין את קהל אנשי הדיגיטל בישראל. כאן אנחנו מביאים חלק מהם עם סוג של אמ;לוק לא מחייב. אתם מוזמנים להתעדכן בתקציר שלנו ואם הדברים מעניינים אתכם מוזמנים לבקר במאמר המקורי.
שיווק ווידאו: העתיד של שיווק התוכן
https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2017/02/03/video-marketing-the-future-of-content-marketing
בעשור האחרון הרגלי חיפוש התוכן השתנו דרמטית מחיפוש באמצעות מחשבים לחיפוש תוכן באמצעות מובייל. טכנולוגיה דיגיטלית זולה יותר מאי פעם ואנשים באים במגע עם תוכן בכל מקום בו הם נמצאים. משום כך התוכן שיכול להצליח היום הוא אך ורק תוכן שהצרכן בחר בו במקום ובזמן שהוא בחר בו.
הווידאו הוכתר להיות התוכן של העתיד והוא התוכן המתאים והרלוונטי ביותר לסגנון החיים "על הדרך" של ימינו.
קצת סטטיסטיקות :
  • ווידאו צפוי להיות 80% מהטראפיק העולמי עד 2019.
  • הוספת ווידאו למייל מעלה את אחוז ההקלקה פי 2-3.
  • הטמעת ווידאו בדפי נחיתה מעלה את שיעור ההמרה ב-80%.
  • 90% מהלקוחות מדווחים כי ווידאו אודות המוצר עזר להם לקבל את החלטת הרכישה.
  • לפי נתוניי יו-טיוב (YouTube) צריכת ווידאו במובייל עולה ב-100% כל שנה.
  • 64% מהלקוחות עשויים יותר לרכוש מוצר אחרי שראו סרטון מקוון אודותיו.
  • 87% מהמשווקים בדיגיטל עושים שימוש בווידאו.
  • שליש מהזמן המקוון של אנשים מושקע בצפייה בסרטונים.
  • מודעות ווידאו אחראיות ל-35% מההוצאה על פרסום מקוון.
  • 59% ממקבלי ההחלטות בחברה יעדיפו לראות סרטון מאשר לקרוא מאמר או פוסט בבלוג.
חמש סיבות להתחיל להשתמש בשיווק ווידאו:
תוכן ווידאו עוזר לזיכרון המותג אצל הצופים
לפי סקר שנערך, 80% מהצופים זוכרים את המותג במהלך החודש שבו הם צפו בו. ווידאו הוא חזותי וקולי ורוב האנשים מוצאים שזה מקל עליהם לזכור יותר מאשר טקסט. אנשים שזוכרים את הסרטון זוכרים את המותג וזה מתורגם למכירות.
תוכן ווידאו עוזר לקידום אתרים (SEO)
65% ממקבלי ההחלטות מבקרים באתר המותג לאחר צפייה בסרט. זה משפר את התנועה באתר וכתוצאה מכך גם את קידום האתר.
תוכן ווידאו מוצג היטב על כל הפלטפורמות
תוכן ווידאו מוצג רספונסיבית בצורה יעילה על כל הפלטפורמות – מחשבים, טאבלטים ומובייל.
תוכן ווידאו עוזר לחזק את המסר של המותג
באמצעות תוכן ווידאו ניתן להעביר את הפרסונה של החברה יותר בקלות. הכלים בהם משתמשים - עיצוב ומיתוג, וכלים מתקדמים יותר – ווידאו וקול מחזקים את זהות המותג בצורה יעילה יותר אשר טקסט.
תוכן ווידאו הרבה יותר ויראלי
אנשים משתפים תוכן ווידאו הרבה יותר מכל סוג תוכן אחר. 92 אחוזים מהאנשים משתפים תוכן ווידאו. מדידות מראות שווידאו משותף יותר מ-1200%(!) מאשר לינקים וטקסט יחד. כמו כן 60% מהצופים יגיבו באופן פעיל (engage) עם פוסט המכיל ווידאו לפני שיגיבו לפוסט טקסט.
רוצים מאמרים נוספים? השאירו כתובת דוא"ל ונשלח לכם מייל עם קישור בכל פעם שמאמר חדש מתפרסם.
תקציר המאמר מאת מערכת קארדו. האתר www.cardo.co.il הינו מרקטפלייס שמתעתד להוביל את תחום הדיגיטל בישראל. אנשי דיגיטל בכל התחומים מוזמנים להירשם באתר www.biz.cardo.co.il כספקי שירות בתחום.
מצאתם שגיאה במאמר? חושבים שיש לכם מה להוסיף? רוצים לפרסם אצלנו מאמר? כתבו לנו. קרדיט מובטח!
מקצועני ווידאו שיווקי במאגר קארדו...
חריבי סטודיו לאנימציה
אופוסמדיה - Good News
אורנה לבנה חיפושית תקשורת
מתן מלך הפקות קולנוע ותקשורת
יודעים איך לעשות ווידאו שיווקי מוצלח?
הצטרפו אלינו וקבלו פניות מלקוחות פוטנציאליים אליכם למייל.
קארדו הוא זירת שוק המפגישה בין עסקים הזקוקים לשירותי דיגיטל וביניכם אנשי הדיגיטל. בקארדו אנחנו נותנים דגש על שוק העסקים הקטנים והבינוניים. מערכת קארדו מספקת לכם פלטפורמה לקבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים.
קראו כאן איך קארדו עובד >>