במסגרת הלימוד הבלתי נגמר של תחום הדיגיטל אנחנו נתקלים במאמרים רבים שאנחנו חושבים שעשויים לעניין את קהל אנשי הדיגיטל בישראל. כאן אנחנו מביאים חלק מהם עם סוג של אמ;לוק לא מחייב. אתם מוזמנים להתעדכן בתקציר שלנו ואם הדברים מעניינים אתכם מוזמנים לבקר במאמר המקורי.
שלוש דרכים בהם עסקים קטנים יכולים להשתמש בווידאו לשיווק
http://mashable.com/2015/04/02/video-marketing-small-business
דור ה-Y שמנהל את החיים שלו בטוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ויו-טיוב כבר מורגל בשיווק אישי המזהה את המותג עם אישיות. למרות זאת רק מעט חברות מעריכות את השיווק בצורה זו. צעירים טובים בהרבה ממותגים ועסקים ביצירת קשרים באופן מקוון. הסיבה היא שצעירים חיים ונושמים את המותגים שהם משתמשים בהם בעוד שמשווקים רבים עדיין מתייחסים לעבודת השיווק שלהם כאל עבודה בלבד.
ווידאו הוא הדרך הטובה ביותר להכניס "אישיות" למותג. מפרסמים רבים אומרים שווידאו הוא מייצר ההמרות הטוב ביותר מבין כל שאר סוגי התוכן. ישנם מחקרים שמראים שאנשים פתוחים יותר לבצע רכישה לאחר שהם ראו סרטון אודות המוצר או השירות.
הדרך הנכונה לייצר סרטונים היא לא לחשוב במונחים של שיווק מדיד אלא דווקא כאל ערוץ שמאפשר קשר אנושי ישיר.
האישיות היא המפתח
הדרך הטובה היותר לווידאו יעיל הוא ליצור קשר אישיותי באמצעות המצלמה. לשים אדם מול המצלמה תמיד יהיה יעיל יותר בתפישת תשומת הלב של הצופה מאשר לשים תמונות של פס ייצור או תמונת נוף כלשהי. לשם כך לא נדרש ניסיון רב בהפקה ועריכה. זה יכול להיות פשוט לשים מישהו שמדבר מול המצלמה. האותנטיות היא המפתח. גם אם המוצר שלכם לא ייחודי אם תצליחו להעביר את התשוקה שלכם באמצעות הסרטון - המודעה שלכם תבלוט מעל האחרות. נסו לזהות את המוצר שלכם עם האישיות שלכם. אם יווצר הקשר אנושי שכזה בתודעה של הצופים הסרטון יהיה אפקטיבי יותר.
תנו למוצר שלכם אישיות
לא תמיד המציג בסרטון צריך להיות מישהו מהחברה שלכם. הצופים נמשכים לזוג עיניים, זה תמיד עוזר להשיג את תשומת הלב של הצופים. יש מצבים שתשומת הלב של הצופים כה נתונה לאותן זוג עיניים עד שזה פוגע בהיענות שלהם לקריאה לפעולה שמצופה להתבצע בעקבות הסרטון. לכן יש מצבים שהמפרסם ירצה לתת אישיות למוצר שלו, למשל מקום בילוי יוכל לייצר סרטון שבו מועברת האווירה של המקום.
מדוע עסקים קטנים זקוקים לווידאו
למרות שהפקת ווידאו עלולה להיראות כמו משהו יקר הדבר איננו בהכרח כך. אפשר לייצר סרטונים אפקטיביים מאוד אפילו באמצעות מצלמת טלפון. סת' גודין אומר ששיווק היא התחרות להשיג את תשומת הלב של הקהל. היום יחידים מתמודדים על תשומת הלב הזו לצד עסקים והיחידים הם אלו שמנצחים בתחרות הזו. אם המשווק ישים את האישיות שמניעה את העסק בחזית ובמרכז, יש לו סיכוי לגרום לאנשים להתרגש מהעסק שלו כפי שהוא עצמו חש כלפיו.
רוצים מאמרים נוספים? השאירו כתובת דוא"ל ונשלח לכם מייל עם קישור בכל פעם שמאמר חדש מתפרסם.
תקציר המאמר מאת מערכת קארדו. האתר www.cardo.co.il הינו מרקטפלייס שמתעתד להוביל את תחום הדיגיטל בישראל. אנשי דיגיטל בכל התחומים מוזמנים להירשם באתר www.biz.cardo.co.il כספקי שירות בתחום.
מצאתם שגיאה במאמר? חושבים שיש לכם מה להוסיף? רוצים לפרסם אצלנו מאמר? כתבו לנו. קרדיט מובטח!
מקצועני ווידאו שיווקי במאגר קארדו...
פרסום חזק!
רועי חדד
Social Dental
אורנה לבנה חיפושית תקשורת
יודעים איך לעשות ווידאו שיווקי מוצלח?
הצטרפו אלינו וקבלו פניות מלקוחות פוטנציאליים אליכם למייל.
קארדו הוא זירת שוק המפגישה בין עסקים הזקוקים לשירותי דיגיטל וביניכם אנשי הדיגיטל. בקארדו אנחנו נותנים דגש על שוק העסקים הקטנים והבינוניים. מערכת קארדו מספקת לכם פלטפורמה לקבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים.
קראו כאן איך קארדו עובד >>