במסגרת הלימוד הבלתי נגמר של תחום הדיגיטל אנחנו נתקלים במאמרים רבים שאנחנו חושבים שעשויים לעניין את קהל אנשי הדיגיטל בישראל. כאן אנחנו מביאים חלק מהם עם סוג של אמ;לוק לא מחייב. אתם מוזמנים להתעדכן בתקציר שלנו ואם הדברים מעניינים אתכם מוזמנים לבקר במאמר המקורי.
7 טרנדים של שיווק דיגיטלי שישתלטו בשנת 2017
https://venngage.com/blog/digital-marketing-trends
זה לא צריך להפתיע ש-7 הטרנדים שיוצגו במאמר מופיעים בעיקר בפייסבוק וטוויטר. כל אחד מהטרנדים נופל גם באחת משלוש הקטגוריות: שיווק תוכן (Content Marketing), שיווק תוכן וויזואלי (Visual Content Marketing) ותוכן וויזואלי אינטראקטיבי (Interactive Visual Content Marketing).
שיווק תוכן הוא עדיין הטכניקה הדומיננטית בשיווק דיגיטלי
1תוכן הוא האלמנט החיוני בכל האסטרטגיות של השיווק הדיגיטלי. פרסום תוכן איכותי באופן מתמיד מקבע את המפרסם כסמכות בתחום ופותח אפשרויות לבניית פרופיל של לינקים נכנסים.
2שלושת הדברים שנמצאים בראש סדר העדיפויות של יוצרי תוכן B2C הם: 1) יצירת תוכן שהצופים יבואו איתו במגע (engaging content), 2) יצירת יותר תוכן וויזואלי, 3) לבחון את הביצועים שלהם באופן אפקטיבי.
שיווק תוכן וויזואלי
3הביצועים של פוסט עם תמונה בפייסבוק עולים על הביצועים של פוסט בלי תמונה.
4כמו בפייסבוק כך גם בטוויטר, טוויטים עם תמונה עולים בביצועיהם על טוויטים בלי תמונה. פייסבוק היא המדיה ל-B2C, וטוויטר (ולא לינקדאין) היא המדיה ל-B2B.
5אינפוגראפיקה עובדת טוב יותר מכל סוג אחר של תוכן. אינפוגרפיקה זוכה לכמות של לייקים ושיתופים פי 3 מכל תוכן אחר.
שיווק תוכן וויזואלי אינטראקטיבי
6שיווק תוכן וויזואלי אינטראקטיבי מביא ליותר אינטראקטציה של המשתמשים (engagement) מאשר תמונות שיוצרו על ידיי המותג. לכן כדאי להשתמש בתוכן שיוצר על ידיי הגולשים (UGC – User Generated Content) כדי לפרסם. צרכנים מספרים שהם מרגישים שהם "מופצצים" במסרים שיווקיים בתוך חווית הגלישה במקום לתת להם תחושה שהם חלק מתהליך שיחה מתמשך. דוגמה טובה לתוכן וויזואלי אינטראקטיבי – עידוד ליצירת ממים. גם כשמספרים סיפור לא צריך לשים את המוצר או השירות במרכז אלא לספר את הסיפור כך שהצרכן הוא הגיבור.
7הדרישה לתוכן אינטראקטיבי עולה. לכן כדאי להמעיט בתוכן סטאטי ולעבור לייצר תוכן שהגולשים באים איתו במגע (engagement). זאת ניתן להשיג בכל מיני אמצעים, למשל לתת לגולשים לענות על שאלות, משחקים חברתיים (social gaming), לקחת את המשתמש לתהליך ולענות על שאלות (social gamification) ועוד.
שיווק דיגיטלי ב-2017: המרה באמצעות שיחה (Conversion Through Conversation)
שיווק הוא תמיד המרה באמצעות שיחה. אך הפוקוס משתנה, לא עוד המותג מדבר אל הצרכנים, במקום זה המותג מקשיב לשיח שמתקיים ומצטרף אליו.
רוצים מאמרים נוספים? השאירו כתובת דוא"ל ונשלח לכם מייל עם קישור בכל פעם שמאמר חדש מתפרסם.
תקציר המאמר מאת מערכת קארדו. האתר www.cardo.co.il הינו מרקטפלייס שמתעתד להוביל את תחום הדיגיטל בישראל. אנשי דיגיטל בכל התחומים מוזמנים להירשם באתר www.biz.cardo.co.il כספקי שירות בתחום.
מצאתם שגיאה במאמר? חושבים שיש לכם מה להוסיף? רוצים לפרסם אצלנו מאמר? כתבו לנו. קרדיט מובטח!
מומחי רשתות חברתיות במאגר קארדו...
מירב כתיבת תוכן
מאור לויאן שיווק דיגיטלי חכם
פָאז דיזיינז // קידום ושיווק במדיה חדשה ועיצוב גרפי
screens company
מומחים בשיווק בפייסבוק? לינקדאין? סנאפצ'ט?
הצטרפו אלינו וקבלו פניות מלקוחות פוטנציאליים אליכם למייל.
קארדו הוא זירת שוק המפגישה בין עסקים הזקוקים לשירותי דיגיטל וביניכם אנשי הדיגיטל. בקארדו אנחנו נותנים דגש על שוק העסקים הקטנים והבינוניים. מערכת קארדו מספקת לכם פלטפורמה לקבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים.
קראו כאן איך קארדו עובד >>